Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Украина имеет возможность организовать морскую блокаду Крыма - эксперт

10 липня 2014
Переглядів:
9210
00190016_n3.jpg

Все документы по Крыму, которые были приняты как в Украине, так и на международном уровне, позиция ООН и Международной Морской Организации как структуры ООН по отношению к аннексии Крыма дают возможность предполагать, что Украина в состоянии обеспечить морскую блокаду Крыма, если у нее действительно появятся такие намерения — считает Михаил Войтенко, эксперт в области морской тематики, главный редактор журнала Maritime Bulletin. «И много усилий для этого не потребуется»

«Для этого понадобится официальное соглашение и заявление о том, что порты Крыма закрываются и работать не могут. После этого необходимо предпринять определенные шаги, чтобы воплотить морскую блокаду в реальность», — сказал Войтенко. По мнению эксперта, наиболее близкие и в то же время показательные примеры подобных ограничений в сфере судоходства — Северный Кипр (турецко-кипрский кризис) и положение портов Абхазии (российско-грузинский конфликт).

«В обоих случаях были попытки ввести морскую блокаду. Грузия задерживала суда, заходившие в порты Абхазии без согласования с грузинскими властями, и затем штрафовала владельцев, — рассказал Войтенко. — В Северном Кипре ввели ограничения и серьезные санкции уже давно. Поэтому суда, которые попадали в порты Северного Кипра, оказывались в руках кипрских властей. Санкции были весьма серьезными — штраф в размере более 13 тысяч евро, а также угроза тюремного срока до двух-трех лет для капитана. Эти санкции до сих пор остаются в силе, и те, кто заходит в порты Северного Кипра, действительно рискуют», сообщает телеканала БТБ.

«Это ближайшие примеры, но ничего подобного, в принципе, пока не было, и будем надеяться, что не будет. И, соответственно, внимание к российскому кризису и крымским портам гораздо большее, чем к Северному Кипру», — подчеркнул эксперт.

По мнению Войтенко, если Украина все-таки пойдет на блокаду крымских портов, последним стоит ждать значительного снижения интенсивности судоходства.

«Но, думаю, полностью они, наверное, вряд ли вымрут. Были цифры с российской стороны, опубликованные, скорее всего, случайно. Речь идет о 4 миллионах тонн грузов в год. Это грузы, необходимые Крыму для того, чтобы он выжил. Попросту говоря, чтобы не умер с голоду и от холода. Но эти 4 миллиона тонн нужно «наловить» каким-то образом. Грузы сейчас завозят на паромах и грузовых судах, как правило, под российским флагом. Но крымские порты уже лишились самого главного — экспортных грузов, на которых они стояли. Экспортных грузов из России и Украины», — сказал эксперт.

10 липня 2014 06:00
переглядів:
9210

Украина имеет возможность полностью заблокировать Крым от ВСЕГО.

10.07.2014 09:40

Врагов жалеть не надо-на войне, как на войне, немедленно объявлять блокаду крымским козлам, если им параша нужна была-Китай нам поможет-заблокирует парашу от нормальных людей-Сибиряков, вдоль уральского хребта

10.07.2014 07:37

какие-то глупые размышления. впрочем, ничего удивительного.. полагаю, украина, имеет возможность вообще лишиться выхода к морю, территориально.

10.07.2014 07:21

Действительно, какие-то глупые у тебя размышления...

10.07.2014 09:38
Додати коментар
13 + 4 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.